onsdag den 30. maj 2012

Back to the real world?

Så er vi tilbage fra Morten Korch.
4 dage med svigerfamilien - og ingen døde! Det var til gengæld mega hyggeligt. Havde man været på Ærø, havde man hørt mig skrige af grin et par gange rundt omkring på øen.

E sidder og spiller Diablo med en af hans venner over for mig. (DON'T ask!) Men vi har ventet længe på det, og han er meget glad. De har allerede gennemført, så jeg er helt ærligt ikke heeelt med på, hvorfor det er, vi stadig skal smadre ham djævlen. Nå, men han er glad og i weekenden skal han og to venner ud i et sommerhus og spise kød, prutte og spille Diablo. Jeg forstår det ikke helt, men jeg er klart fan af, at det foregår langt væk fra mig. For det første er tre gange mandeprutter ikke min favoritduft, og for det andet er de umulige at komme i kontakt med, når de først er gået ind i den der verden. Og de giver ingen mening. Overhovedet.

Ex:
LIVE samtale over for mig:

"Hvor meget giver din chest armer?"
"Jeg har en der giver 27 vitality"
"Ja og så 3."
"Den har jeg købt..hehe. Jeg købte den for 27 guld...hehe" (og det er sådan en halvgnækkende "hehe", så jeg ikke kan finde ud af, om han lige har røvrendt nogen, eller han er nørden, der betaler for meget i en nørdeverden - og er det så nu, jeg skal være rigtig flov?)
"Jeg har ikke mistet noget endnu. Man kunne ikke stunne ham."
"'Amen man får ikke noget XP på det her jo. Jeg skal bruge 223000 for at stige!"
"Jeg har en armer, jeg har glemt at puttet sockets i" ????

Selvom vennen i den anden ende af spillet så sad og sagde det mest gennemskuelige og letforklarlige sætninger, ville det her stadig være den mest ulogiske samtale på planeten!

-Og sidst snakkede han om noget med leather cufs...og jeg har simpelthen så svært ved at forestille mig et spil, hvor det er relevant! Men mindre jeg selvfølgelig OVERHOVEDET ikke har fattet pointen....og deres sommerhustur er lidt anderledes, end jeg regnede med...

Nå, men noget helt andet er, at jeg også lige ville sige, at jeg nok tror, jeg virker en lille smule humørmæssigt-hormonel her på bloggen. Men det er bare fordi, I får det, som det er. In the moment. Så hvis jeg har en træls dag, så skriver jeg det ud gennem bloggen, og det er rigtig godt for mig. Og så er jeg sikkert i et helt andet humør dagen efter..



PS (Kan man lave en PS i en blog??)
Fik at vide, at min blog er MEGET kritisk over for fremmede, men det skulle gerne være fikset nu, så nu skal I ikke være medlemmer af et eller andet, opgive personnummer, lave eye-ball-tests og skrive bankoplysninger ned for at skrive en kommentar. Tror jeg nok. Jeg har i hvert fald prøvet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar