mandag den 14. maj 2012

....ooooog "udgiv"

Jeg har besluttet, at min blog skal være ærlig. Ellers kan jeg lige så godt lade være....Det er bare pænt meget nemmere sagt end gjort.

Men det er lidt følelsesmæssigt op og ned for tiden. Både fordi lillen skal til at starte i vugger, og det, synes jeg, er lidt voldsomt. Alle de sikkert rigtig søde pædagoger, der skal til at se hende mere end E og jeg. Det er jeg ikke helt glad for. Jeg er nok bare ikke klar til en slut æra allerede.. Og så er det også fordi, jeg er røv bagud med min eksamen. Og har et nyt job. Og de to ting hænger slet ikke sammen. Men mest af alt er det fordi, min far er blevet syg. Rigtig syg. Jeg orker ikke helt at skrive om det lige nu, faktisk, men det gør jeg nok en dag. Jeg ville bare gerne skrive det, for det er en del af mig nu, og det påvirker mig - ikke hver dag, men det påvirker mig. Min historie er blevet skrevet om for mig, og så må jeg se, hvad fanden jeg så gør..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar