lørdag den 2. juni 2012

Fredag del 1. Alkohol og muffins

Skrev to meget forskellige indlæg på min mobil i fredags. Og nu får I lige begge to. Dette er skrevet på vej ud til min far og det næste på vej tilbage.

Så var det jo, man havde haft en fantastisk uge! Den har været hård fordi, jeg sammenlagt har fået ca. en time til bare at ligge og kysse på lillen, der møffer rundt ovenpå mig, men det har været gode ting, der har holdt mig væk. Jeg har fejret, at en dejlig veninde har fået forlænget sit vikariat med 100.000 måneder med en masse rødvin og høje grin på en onsdag, og jeg har været småsnaldret inde og se en elendig musical hvor kostume-damen og koreografen skulle skydes (MAN SKAL HOLDE OP MED AT FOLK STRAMME, HVIDE JEANS PÅ MED VILJE!!! OG MAN SKAL HOLDE HELT OP MED AT ANSÆTTE KOREOGRAFER, DER LAVER DANSE SÅ DÅRLIGE, AT DE PASSER TIL FOLK, DER LIGNER, DE FRIVILLIGT GÅR I STRAMME, HVIDE JEANS!) Nå, men to store øl gør meget godt - eller i hvert fald bedre - og det giver en lyst til at lege ung og og tage til distortion og spise muffins, så det gjorde vi så!
Jeg har en eller anden svaghed for events i København, der gør, at man kan vandre rundt på gaden uden at skulle kigge efter rødt lys og biler. Jeg ved ikke hvorfor, men det virker så frit.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar