lørdag den 19. maj 2012

Gider du ikke bare sende et røgsignal?

Jeg sad på mit arbejde forleden (som jeg i øvrigt stadig elsker højt), hvor min kollega spurgte, om jeg havde en LinkedIn profil, og hvis jeg ikke havde, om jeg så ikke lige ville oprette en, som jeg kunne bruge til en eller anden gruppe derinde. Fjong, will do.. Og så var det jeg kom til at tænke på, hvor mange måder man efterhånden kan få fat i mig på, hvis man virkelig vil stresse mig:
  1. Du kan komme forbi (-sådan på den good old fysiske måde)
  2. Du kan ringe til mig.
  3. Du kan sende en sms.
  4. Du kan skrive en besked til mig på Facebook.
  5. Du kan skrive på min væg på Facebook.
  6. Du kan poke mig på Facebook? (En funktion jeg simpelthen ikke har fattet ideen i!?)
  7. Du kan skrive på min almindelige mail.
  8. Du kan skrive på min gamle hotmail, der altid er nogen, der bliver ved med at bruge.
  9. Du kan skrive på min gmail, jeg bruger til min telefon.
  10. Du kan skrive på arbejdsmail - og jeg har endda to at vælge imellem.
  11. Jeg tror faktisk også, jeg har et telefonnummer på arbejdet, og det kan du også ringe på.
  12. Du kan skrive på min universitetsmail.
  13. Du kan skrive et rigtigt brev!
  14. Du kan vist også skrive til mig på LinkedIn (- er stadig ikke heeelt med på, hvad der foregår derinde..)
  15. Du kan skrive på min blog (og DET bliver jeg glad for!)
  16. Du kan skrive en besked på min blogs Facebookvæg (det bliver jeg også mægtig glad for!)
  17. Og du kan skrive på min blogs mail (theidenblaasofa@gmail.com - og det bliver jeg også, også mægtig glad for!)

Og så sidder man her og læser til en røvsyg eksamen, OG SÅ ER DER INGEN DER GIDER FORSTYRRE EN??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar