fredag den 22. juni 2012

LORT!

Sidder på arbejdet og har lige hylet ned i mit tastatur. Alletiders.
Nu prøver jeg lige at skrive lidt her i håb om, at det så holder op med at sive ud af mine i forvejen hævede øjne. Åh, men det er så god en måde at starte sin arbejdsdag på!
Men det er fordi, far skal have kemo i dag. - eller det troede jeg. Det er så rykket til mandag, så der satser jeg på at gøre det hele igen!
Men det har bare været en lorte morgen. Men jeg hader, far skal igennem det her og blive så pisse syg af det lortede kemo. Synes simpelthen, det er så mega lortet. Og Lillen var en lort i morges, der både nåede at rive et par bøger i stykker, lavede lort (det rigtige, altså) lige da hun skulle have mad (og hun havde LAVT blodsukker), hev skeen ud af min morgenmad og fordelte min mad ud over lidt gulv og diverse og råbte af mig 80 procent af tiden. Og jeg var IKKE overskudssmoren! Nå ja, så er min eksem i øvrigt også eksploderet, så mine øjne var dobbelt størrelse, røde og kløende, da jeg vågnende.
Så da jeg kom ind på arbejde, og der ikke var nogen, der lige krævede noget af mig, så kom det hele ud og hævede mit ansigt endnu mere, og så stod jeg og tudede "i skjul" inde i mødelokalet... To af mine kolleger opdagede det og prøvede at trøste mig, men det er sgu lidt underligt at stå og tude ind i hovedet af dem..
Jeg har snakket lidt med min søster nu og satser stærkt på, det er ved at holde op med at være en lorte dag. Men hvis der er nogen, der har halvanden liter concealer/puder/alt der kan dække eksem, hævelse og rød-hed i nærheden af Kbh, så giv lige lyd!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar