tirsdag den 26. juni 2012

Opfølgningsindlæg

Og så blev det mandag. Jeg tænkte, jeg ville komme med et par opdateringer.
Først det sidste. Altså fredag. Det var bedre i dag. Ikke godt. Men bedre. Har kun mini-tudet en gang og det var over for E og ikke tilfældig kollega. Jeg skal til gengæld have sagt det ordentligt på arbejdet. Jeg har sagt det lidt. Men det er ofte virkelig svært at manøvre "nåhr jo, min far er lorte-syg, så hvis jeg er usammenhængende/tudende/lidt let at pisse af, så er det bare derfor". Det passer uhyre sjældent ind i de samtaler, vi har i over frokosten.

Noget helt andet er vuggeren. Klokken er blevet lort, og jeg er faldet i staver over fjerneren, så det bliver lige kort. Men det går meget bedre. Lillen tuder kun en mikroskopisk lille smule, når jeg går. Og som det aller vigtigste så er jeg blevet meget mere fan af pædagogen, jeg gik skæv af sidst, jeg skrev om det. (Som min mor efterfølgende sagde, så var jeg måske også en lille bitte smule følsom den dag eftersom jeg havde afleveret en stortudende datter PÅ HENDES FØDSELSDAG! Og det må man ikke, siger...ja, jeg ved ikke, hvem der siger det, men jeg følte mig i hvert fald sikker på, jeg svigtede hende..) Og Lillen ælsker hende, og det er jo for fanden det vigtigste.
Åh, klokken er mange, og det her er rodet.

Jeg.skal.sove.nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar