onsdag den 27. juni 2012

I den vilde harmoni

Jeg var til eksamen i onsdags. Det gik ganske fint. Havde af en eller anden underlig årsag svært ved at tage den helt seriøst.
Men jeg gik op, kom ud, var fri (i hvert fald resten af eftermiddagen). Og hvad gør man så? Jeg gik ud og købte mig lidt lækker mad og lagde mig på græsset på Island Brygge, hvor jeg kunne ligge og nyde solen, livet, se på vandet, menneskerne, lade tankerne flyde og have lidt kvalitetstid med mig selv. Det var så lækkert, og SÅ lang tid siden, jeg sidst har haft tid til det.
....
Og jeg synes virkelig, jeg er god til at være sammen med mig selv og nyde tankerne og alt det der. Jeg havde bare vold meget lyst til at spille "Where's my water" på min mobil.. Jeg var lige midt i en bane-agtig ting. OG JEG HAR KUN SPILLET PÅ TOILETTET HELE EKSAMENSPERIODEN! Og det er bare så lidt harmoni-agtigt at ligge et lækkert Københavnsk sted med yndlingsmad og solskin og så spille sit elskede Disney-spil på mobilen! ÅH.. Men jeg ælsker det!
Det fede er, at jeg tog et hipt retro-polaroid-kække-farver-billede og sendte til E og en veninde, for lig'som at understrege hvor meget jeg var i et med mig selv, og det var jo helt ærligt lidt meget løgn. Dog skal det siges, at jeg havde et SKØNT moment med "Where's my water"! Fik gennemført en hel bunke baner. Lykke!

(Har efterfølgende gennemført alt - igen. Det er lig'som om, jeg har mistet en rigtig god ven... SUK)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar