fredag den 8. juni 2012

Ikke sådan en aften!!

E er ude og være nørd igen, og jeg havde en hel menneskefri aften foran mig med bloggeri, snask og dårligt fjernsyn. Sådan har det så ikke helt været! Lillen har været så udmattet (selvom hun sov næsten 2 1/2 time i vuggeren (som by the way går rigtig, rigtig godt!)), at hun ikke kunne overskue mad, bleer, mødre (især hendes egen), og hun kunne SLET ikke overskue det der søvn! Så jeg har brugt alt, alt for meget af min perfekte alenetid på at forklare hende, at hvis hun nu holder kæft og LIGGER STILLE, så kan man sove og alt vil blive godt igen!
Så hvis det her indlæg bliver underligt og usammenhængende, så er det fordi, jeg både skal skrive og se dårligt fjernsyn samtidigt. Hver eneste gang jeg kan høre nogen på trappen, bliver jeg helt panisk. E må bare ikke komme hjem nu! Jeg er ikke færdig med at skrive, og jeg føler mig overbevist om, at han ikke er helt med på at se Disco Dance Mums. - Hvilket jeg ustyrligt mange holdninger til, og vi er ikke engang kommet til reklamerne...HVOR SKAL DE HER MØDRE HOLDE DERES KÆFT OM HVAD DE HAR BESLUTTET DERES BØRN SKAL VIE DERES LIV TIL! - Og i øvrigt er den her dans sgu da for mærkelig!

Ej, og nu gider computeren heller ikke det, den skal!!!! Det bliver i morgen - eller en anden dag - det her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar