torsdag den 28. juni 2012

Aftalen

E og jeg har lavet verdens bedste aftale. Det er det i hvert fald lige nu. Han ville gerne holde op med at drikke sodavand, og jeg ville gerne være typen, der løb to gange i ugen. Aftalen blev så, at jeg skal betale 50kr pr løbetur jeg ikke tager, og han skal betale 50kr, hver gang han drikker en halv liter sodavand. Det smarte i denne her lille aftale er, at jeg har mig en fantastisk veninde, der hiver mig ud to gange i ugen, plus at jeg er så jyde-nærrig, at det aldrig, ALDRIG kommer til at ske, at jeg skylder ham noget som helst - ligegyldigt hvor meget jeg så skal forhandle mig ud af det. Det endnu mere smarte er, at E er for dårlig til at se, hvor mange penge 50+50+50+50+50+50+50+50+50+50+.... egentlig bliver. Samtidig er han så syret afhængig af sodavand, så jeg kan få ham til nærmest alt, hvis jeg lokker med en gratis halvliters.
Derfor har jeg indtil nu inkasseret et par fantastiske nye bukser og en ny kjole, og så har jeg fået instrueret ham i at købe det helt rigtige bland selv slik, som han kan få en halv liter for at hente. Så jeg sidder lige nu (i løbetøj og gammel sved) og er i gang med at kværne for ca. 45 kr blandet. Er happy!














-Jep, jeg er ved at være godt igennem! Og så lader vi lige være med at kommentere at alt mit løberi kan være lidt lige meget så, ek'å'!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar