mandag den 2. juli 2012

Sommerhus

Er i sommerhus med familien (min søster plus familie og min mor plus kæreste) i nordsjælland. Har åbenbart valgt at lave det diametralt modsatte af at være på Roskilde. (og jeg skal nok tage af sted en gang. Jeg skal bare lige gide. Nægter simpelthen at bruge så mange penge på det med mindre jeg virkelig, virkelig vil!)
E pendler herop hvert eftermiddag efter arbejde. I næste uge har vi en uges ferie, bare os tre. Gad sgu nogen gange godt, vi havde lidt mere styr på tingene, men det har vi ikke. Derfor har vi ikke planlagt noget som helst, og hvis det her deprimerende vejr ikke havde været her, havde det også været fint med en uge i København, men jeg magter simpelthen ikke, at det her er min sommer! Så nu snakker vi om at flygte et par dage et eller andet sted hen. Giv endelig lyd, hvis I har gode ideer.
Men der er hyggeligt heroppe. Jeg er selvfølgelig blevet solskoldet, hvilket er lidt af en præstation denne sommer, men det var faktisk solskinsvejr i går! Lillen er lykkelig og nyder at være så meget ude og har spist al sin kusines legetøj.
Jeg blogger nok ikke så meget de næste uger, for det her bloggeri på mobilen stinker! Men ellers går det godt. Vi skrives ved om snart.

PS..
Alle ferier burde indeholde lige så mange gin-tonics som denne her!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar