lørdag den 14. juli 2012

Danmark rundt (plus det løse)

Netop hjemvendt fra det store udland - eller i hvert fald Berlin og Jylland - kan jeg nu erklære mig færdig med denne sæsons sommerferie. Der kommer lidt senere, men først fem ret hektiske uger med alt for meget opgaveskrivning og en nieceforøgelse x 2 (og jeg glæder mig af uvisse årsager en smuuule mere til tvillingernes ankomst end det andet).
Nå, men vi har haft det skønt! Har drukket for meget alkohol med gode venner i sommerhus ved vestkysten - inkl. højlydte politiske diskussioner (undertegnede blev dagen efter citeret for at have sagt "Jeg hører, hvad du siger, men det er ikke rigtigt!"... Nå ja, men hvis man har ret, har man vel ret! Dagene var fyldt med solskin og en glad Lillen i vandet.
Derefter tog vi et par dage nordpå til min barndomsby, hvor vi var alene, da min mor var på ferie. Det kan stadig overraske mig, hvor lidt jeg føler mig hjemme i den by. Jeg har trods alt boet der det meste af mit liv...men det skal jeg nok skrive om en anden gang.
Sidst et par overnatninger i Berlin, som jeg elsker. Storbyferier og børn er ikke den bedste kombi, men det gik godt. Vi prøvede at gøre det så børnevenligt, som vi kunne, men der blev spenderet mange timer i klapvognen. Dog var hun glad dagen lang. E og jeg skulle dog vende os til at få opmærksomhed på alle restauranterne og caféerne, fordi Lillen sad og vinkede løs eller demonstrerede hvor langt om i nakken, man faktisk kan få tomatsovs.
Nu er vi så hjemme. E er i færd med at imponere mig og er taget ud for at ordne min mors bil, som vi har kørt rundt i... Og klokken er lort. Så jeg ligger og elsker ham lidt højere.
Godnat derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar