fredag den 7. september 2012

Nu med indlæg - og beklager. Det er om børn - i hvert fald ét.

Sidder i sofaen med the, vindruer, og bastogne kiks. Lillen sover med røven i vejret i fodenden af sengen, og E er i Esbjerg og fange fisk og drikke øl. Jeg er alooone og alt er godt!

Jeg skulle lige have en pause. Men nu er jeg her igen. Simpelthen.

Jeg går i seng om en time. Så er det sagt højt. Det er jo lig'som om, der ikke er så meget, der hedder at sove længe, når Lillen insisterer på, at klokken 6 er sådan et dejligt friskt tidspunkt. Så jeg må gå tidligt i seng igen. For det, ved vi jo alle, sker så pisse tit. Hvis i aften havde været for to år siden, og jeg hverken var gravid eller mor, så ville jeg lige nu have tømt en spand kaffe og have hevet samtlige skuffer i lejligheden frem og var begyndt at rydde op. Jeg elsker at være vågen om natten. At tusse rundt, mens resten af byen sover.....Men det er selvfølgelig lidt det samme, der sker, når man sidder på legepladsen klokken 6.45 på en lørdag.....Og det er jo HELT lig'så hyggeligt!

Anyways, så er der vist ikke sket så meget. Altså udover det med at Lillen lagde en lort på gulvet en morgen. And I'm not even kidding. Hun rendte nøgen rundt, fordi hun lige havde været i bad, og jeg troede, vi legede en hyggelig omgang hide-and-seek...Det gjorde vi så ikke...så deeeet... Men de var fine begge to.
Ja, hun har sgu egentlig været lidt skitzo de sidste uger. Halvdelen af tiden er nuttet og giver kram, når jeg kommer hjem, og i dag fik jeg TO kys på vej ind i vuggeren. Den anden halvdel af tiden er ALT galt. Mor er NEDEREN, hun vil IKKE have noget at drikke, hun vil IKKE IKKE-have noget at drikke - og det samme gælder maden, det gør PISSE ONDT at træde på sin egen strømpe, og hvem FANDEN har lagt den bløde bamse der? Det er både vildt FOOORKERT og ville nok måske have gjort MEGA ONDT at gå ind i den!! Og sidst men ikke mindst: DUUU MÅÅÅÅÅ DAAA IKKKEEEEE SSÆTTTEEEE MIIIG NEEEEEEED, MOOOOOOOOAAAAARRRR!!! JEEEG VIIIL VÆÆÆÆRE HOOOSS DIIG ALLLTIIIIIIIIIIIIIIIIIIDDDDDDDD!
oh yes.. Og det er ikke sådan, at man kan parkere hende hos svigerforældrene de timer, hun er en røv. Nej, vi kører hurtige skift herhjemme.... Men ja, nu er det så jeg bliver mushy og mor-agtig, men det fede er sgu, at jeg fx i morges fuldstændig glemte, hvor meget hun havde råbt af mig hele morgenen, da hun pludselig var flad af grin, fordi der var noget, der faldt ned fra en hylde ude i køkkenet... Men det var fandme sødt. Og hvis jeg nu skal være HELT ærlig, så så hun jo bare så pisse sød ud, da hun sad der bag tripp trapp stolen og sirligt placerede en dej på gulvet.

(der er i øvrigt gået en time, og jeg går i seng lige om lidt.. I promise!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar