torsdag den 27. september 2012

Jajaja jeg er på vej!!

Jeg skal alting i dag! Som i denne slags dag:
  • Lidt over otte: øjenlæge med Lillen
  • Lidt i ni: aflevere Lillen
  • Lidt over ni: læselæselæse
  • Lidt over elleve: timer på uni
  • Klokken 14: frisør (jaaaa)
  • Klokken 15: hente Lillen
  • Klokken 15.45: forældresamtale i vugger
  • Klokken ubestemt: forberede fest med arbejdet (inkl. at jeg er kommet til at love at bage cheese cake til 15 mennesker...Og vi ved jo, hvor fantastisk jeg er i et køkken...)
-så det er måske ikke så mærkeligt, at jeg har fået forkølelsessår...

Jeg glæder mig til gengæld en del til det meste. Mit hår har omdannet sig til en hat, så frisør bliver godt! Det er min første forældresamtale, og jeg er virkelig spændt på den gode måde. Glæder mig helt til at høre, hvordan hun er dernede. Er hun den samme som derhjemme?
Og det er søde mennesker, jeg skal være sammen med, når jeg fucker cheese caken op. Rigtig søde, så det er jo altid noget!
Har i øvrigt store planer/håb om at skrive mere. Savner det for tiden.. Er der nogen, der har nogle timer i overskud, jeg kan få?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar