mandag den 17. september 2012

Og tillykke til mig!

NÅ!!!
Nemesis, du er en nar! Hvad lavede jeg så på min fødselsdag? Jo, jeg brækkede fra morgen til aften. For det er nemlig sådan, jeg elsker at fejre mig selv...Så deeet.
Jeg havde fået et glas rødvin (eller en del), men et af dem, kunne jeg sgu ikke tåle. Jeg har haft tømmermænd før - og det var ikke det...
Så mens jeg lå med hovedet i en spand/toilettet/spand/køkkenvasken (-ja, den var lækker, men der var en på toilettet)/spand/spand/toilettet/... så passede dyrene i zoo sig selv, E's arbejdsfest fejrede høsten uden os, og sidst men ikke mindst måtte mine fire veninder feste et brag af en fest, mens jeg så temalørdag på DR2... ÅHHH!
Heldigvis var jeg opretstående om søndagen, hvor far og søster (plus mand og en bunke børn) kom forbi. Der var kaos, og det var dejligt. Rigtig dejligt!

Søndag aften kom der et afslappet suk fra E og et "Så er den fødselsdagsweekend veloverstået". Needless to say: vi er ikke helt enige på det punkt.. Men alt taget i betragtning var det en okay weekend. Da jeg altså var holdt på med at brække mig. Men det var nu meget hyggeligt, at have fire veninder siddende ved morgenbordet med boller og kage (de sagde var GOD) mens jeg småsov eller løb ud på toilettet. Og det var dejligt med en Lillen, der flagede for mig (eller tævede mig med et flag) og råbte "Huaaaaaa" om aftenen. Og søndag var hyggelig med familien.

Men lad os bare sige, vi prøver igen til næste år..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar