mandag den 24. september 2012

På sjette år og still nothing??

Jeg er p.t. (hader i øvrigt det udtryk) på mit 6. studieår. Det vil sige, at jeg har brugt de sidste fem hele år på at sidde med hovedet nede i en bog. Fem år! Det er der selvfølgelig mange, der gør, men det frustrerende er sgu, at jeg stadig ikke kan finde ud af at læse. I dag sad jeg på læsesal i kun fire timer, fordi jeg gik i vintertøjs-panik med Lillen og måtte bruge et par timer på at finde tøj til hende. Derudover var E syg, så det var mig, der skulle hente, hvilket selvfølgelig betød, at jeg brugte mine få timer på: at finde en ny løberute, at undersøge termostøvle-verdenen, at se på flyverdragter E sendte til mig, at skrive en HEL masse med min mødregruppe, at lægge neglelak. Og så kan du så selv gætte, hvor meget tid der var tilbage til at læse.
Det var helt ærligt også en røvsyg tekst, der i øvrigt ikke er relevant for min eksamen. Det, der så bare frustrerer mig, er, at jeg for det første læser teksten - jeg burde jo for fanden vælge at skimme den og få et overblik i stedet for at læse den, når den nu ikke er relevant. Der er jo rigeligt med andet læsestof at kaste sig over! Og for det andet, at når mit mål så åbenbart er at læse den, så burde jeg jo for fanden da bare gøre det! But nooooo!
Fem år! Og jeg kan stadig ikke finde ud af det.
Er det ikke bare et spørgsmål om at tage sig sammen, you ask? Jooo...det tror jeg også. Jeg aner bare ikke, hvordan man gør det.

HELP!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar