mandag den 13. august 2012

Så var de der igen, de der teenagere..

Jeg har slet ikke tid til at blogge, men copy-paste det kan jeg vist lige klare.
Det er en af de føromtalte teenager. (Det er hende der hedder Si, som er markeret med fed). Hun lagde et nyt profilbillede op forleden, og jeg er nødt til at vise jer kommentarerne.

-og hun er også pæn på billedet!

I give you: The Teenager:

So:     Du er virkelig smuk Si! 
Na:    Si din steg!!! :-*
Si:     Orr tak So, det er du virkelig også!
Si:     Na din hottie!!!:-**
La:    Du er fandme en flot pige!
Ka:    Hvorfor er det nu liiiige at du skal være så fucking smuk?:o
So:    Du er smukheden selv!;*<33
Si:     La: Du er! Hvorfor skal du Ka!
Di:     Du er altså bare så smuk;-**
Si:     Nej det er du So!;-**
Ka:    Ja, der jeg så heller ikke Si! Vil du lære mig det?
Si:     Ja du er Di!;-**
Si:     Jamen jeg har jo lært det af dig!:-*
Fr:     Woooow.
Si:     Du woow.
Di:     SMUKKE!?! :-**
Si:      HOTTE!?!:-**
Di:     Du er mere en hoooot! :-**
Si:     Du er mere end smuuuk!:-**<33
Jo:     :-****
An:    Din smukke pige!.. Stop med det, jeg er misundelig:(
Si:     Er misundelig på dig!:-**
An:    Kan umuligt passe!<33;-*
Si:     Det PASSER!!;-** <33
Ba:    LÆKKER!
Si:     HOT!
Ba:    DU ER!!
Me:   Misundelseee
Ni:    Smuk, smukkere dig!!!:-***
Si:     Ja på dig! Hot hottere Ni!!:-***
Ni:    Ja Si det er min mening om dig!:-***
Si:    Og det er min mening om dig!:-***
Lo:   Du er så skide lækker, ja du er! ♥♥♥
Si:     Du så skide smuk, ja du er!♥♥♥

Man kan sige meget, men de er fandme høflige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar