mandag den 6. august 2012

I øvrigt..

Hvad er det OL, gør ved os helt almindelige mennesker?
Jeg har en god veninde, der er typen, der bedst beskrives som gående hjemme med et forklæde på, en støvkost i den ene hånd og bolledej i den anden, mens hun går og siger "Herre Jemini". Nå, men hun ringede til mig for et par dage siden og erklærede, at hun sad og så 50m pistol - herrer... Så det så jeg derfor også. Desuden har jeg frivilligt tændt for fjernsynet for at se badminton, håndbold og haft fjernsynet tændt en hel aften, fordi jeg håbede, der ville komme en opsummering.
Derudover har jeg set stangspring, diverse løb, spring (hest), tennis, skeetskydning, hækkeløb, kajak, kvindefodbold (ser jeg lige nu - vi hepper på Canada, og det er ret spændende! Overtid i semifinalen!), alm. svømning, gymnastik - buk, medley-svømning og bueskydning.......og og og..
Desuden har jeg lige googlet, hvornår der er udspring og synkronsvømning, og jeg har lige irriteret mig over, at jeg ikke var hjemme, da der var trampolin.
Og jeg interesserer mig OVERHOVEDET ikke for sport. Som i slet, slet ikke. Og det gør min veninde heller ikke - i hvert fald ikke for 50m pistol.. Jeg kan normalt lige kæmpe mig til en håndboldfinale, hvis det er EM eller VM....og mit alternativ er rengøring. Så hvad er det, der sker hvert fjerde år? Jeg er virkelig fan af OL!
Må smutte. Der er snart straffesparkskonkurrence..
HEEEEP HEY!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar