torsdag den 2. august 2012

Og så lukker Danmark liiige engang!

Jeg fik et link til zulus sommerbioprogram i dag. Det er sådan set fint nok. Men gå lige derind og bemærk kommentarerne. Jeg bliver træt af den slags mennesker. Jeg ved godt, vi i Danmark er kendt for at brokke os. Men skal vi brokke os over alt?! Og jeg ved også godt, jeg til tider kan være lige lovligt meget ja-hat, men helt ærligt. Der er én der brokker sig over, det ikke findes i Sønderjylland, der er én der brokker sig over, det er i August i København, og der er en der brokker sig over det er i juni/juli i Aarhus - med en ekstra lille kommentar om, at København altid får det bedste....
Det er gratis. Du skal ikke. Luk! Ja, det er da sikkert ærgerligt, der ikke er sommerbio i Sønderborg/Esbjerg/et eller andet. MEN DET ER GRATIS! Det er et tilbud, og hvis der ikke er penge i reklamen/nok folk der gider komme/hvilken som helst undskyldning Zulu har, så er det sgu sådan, det er. Man kan spørge dem, om de vil komme. Det kan man. Men man skal lukke røven, når man siger, det er for ringe, man skal flytte sig for at få en gratis film.
Vi bor i verdens mindste land. Det er super ærgerligt med udkantsdanmark og alt det der. Men det her ER GRATIS!
Og så skal man i den grad også lukke røven med, hvornår det skal vises. I får dé dage, de får dé dage. Er det så vigtigt, må du planlægge din ferie på et andet tidspunkt!
Kan man mærke, jeg er dårlig til negativister?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar