mandag den 6. august 2012

A learning process...

Har tænkt en del over mit sidste indlæg. Jeg har fået et par småbekymrede kommentarer, så jeg tænker, det måske lød lidt...selvudslettende..?
Nå, men sådan er det i hvert fald ikke. Jeg har det fint, og jeg ved jo godt, det ikke har hold i virkeligheden.. Jeg ville gerne forklare det bedre, men jeg tror bare, jeg lader den være. Jeg er stadig ved at lære alt det her skrive-noget. Hvordan skal jeg beskrive det og den slags. Nogen gange glemmer jeg helt, der er folk på den anden side.. Men I er der jo. Ellers ville jeg jo aldrig få skrevet en skid.
Men det er lidt underligt, det her blog-halløj. Jeg læste en anden blog, hvor hun havde skrevet noget med, at det jo kun var en del af hende, der lå på bloggen. Det kom egentlig bag på mig, for hun er meget ærlig, og man føler, hun skriver om alt, men nu forstår jeg godt, hvad hun mener. Det er lige som om, at det, der er herinde, er øjebliksbilleder af mig. Nogle gange - hvis jeg fx er arrig - kommer det nok lidt hårdere ud, end hvis jeg havde skrevet det et par dage senere. Men det er sådan, det er lige på det tidspunkt, hvor jeg har brug for at skrive det ned.
Der er også ting, der ikke kommer på bloggen. Ting der er for personlige, ting der ville misforstås og den slags.
Jeg skal lære, hvordan det her fungerer. Jeg håber, jeg finder en gylden middelvej, for jeg vil ikke overtræde mine egen grænser - eller jeres. Det kan være, der kommer indlæg på, jeg fortryder, men er vist en del af det her...? Learning by doing...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar