onsdag den 15. august 2012

Det fede og det lede (min hjerne koger, så du må selv indsætte en titel, der er bedre..)

Hermed denne sommer i go' gammeldags hot-or-not-stil (nu på dansk):

DET LEDE (fordi det er federe at slutte med "alt" det gode)
  • At det ikke har været sommer.
  • At når det endelig har været sommer, så har jeg siddet på læsesal.
  • At når jeg har siddet på læsesal, har den valgt at være gennemsnitligt 40 grader varm uden nogen form for ilt. (Det er nemlig den rareste måde at læse på: kogende uden ilt til hjernen, men med dejlig, daglig snigende hovedpine)
  • At når jeg endelig får ferie (MANDAG!!!! WOOOOOP!!), så skal jeg arbejde.
  • At nye fantastiske job har givet ustyrligt mange kedelige opgaver de sidste 3 måneder.
  • At Lillen har været syg to gange, jeg halvanden gang, E en gang inden for de sidste fem uger - OG at Lillen og jeg ikke har trukket vejret uden at hoste og snotte samtidigt siden sidste torsdag. (Jeg er en delight på læsesalen!)
  • At jeg ikke har set min TO (!!!!) nye niecer noget nær tilstrækkeligt på grund af eksamen.
  • At jeg ikke forventer at sove før på mandag.
  • At jeg overvejer at tage på all-inclusive ferie i efteråret med de to andre. (Hvis der er så meget som én sports-weirdo, der prøver at hive mig ned i poolen til 'ferie-fitness', eller et forstørret loddent dyr, der slæber Lillen med til 'børnedans med Dilbert-dovnedyr', så bliver der død ved flip-flop! I MEAN IT!)
DET FEDE (nu bliver du glad, kan du mærke det?)
  • At jeg skal aflevere opgave om lidt og har FERIE!!
  • At kedelige arbejdsopgaver faktisk kan overleves i væsentligt længere tid end forventet, når man har fantastiske kolleger.
  • At når jeg har holdt pause på læsesalen har det inkluderet solskin og kanal-kig.
  • At jeg har fået TO (!!!) nye niecer.
  • At alt med vuggeren kører fantastisk, og at pædagogerne er virkelig søde.
  • At jeg har det absolut mest nuttede barn i verden for tiden. Det er helt klart værd at troppe op på læsesalen med snot hele vejen rundt om benet, når man ved, det er fordi Lillen har stået og krammet det hele morgenen.
  • At E og jeg lige har købt et get-away (der reklamerede med at være hyggeligt - ergo IKKE et romantisk get-away! Og der var pay-per-view-film med i tilbuddet og sovetryne-tjek ud og varm chokolade ad libitum og morgenkåber og alkohol!)
  • At jeg overvejer at tage på all-inclusive ferie i efteråret. (ergo: skal ikke tænke på noget. NOGET! Som i slet ingen ting! Ingen hvor-skal-vi-spise-stress. Ingen shit-er-hun-sulten-igen-stress. Ingen hvor-fanden-er-der-en-legeplads-stress. INTET!)
  • At far har det meget, meget, meget bedre. Fucking lorte tumorer kan skride ad helvedes til - og skanningen viste, at det var der sgu også nogen, der var!!! (Altså skredet ad helvedes til. HEEEEEP!)
  • At der er flere fede ting end lede! (Hvis man altså inkluderer denne her...Men det gør man, så HEP)
  • Jo! Der er sgu en god ting mere: At det er så varmt på denne læsesal, at jeg dagligt drikker 2-3 liter vand, og dermed forventer modella-hud inde for de nærmeste par dage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar