torsdag den 26. juli 2012

Far - uden tuderi

Det er vist noget tid siden, jeg har skrevet om far. Jeg synes til gengæld, jeg læser om kræft alle steder. Er i dag faldet over to blogs, der skrev om det i deres sidste indlæg.
Grunden til, jeg ikke har skrevet, er god. For det går godt. Vi venter lidt på hans næste scanning, som skal vise os præcis, hvordan det ser ud, men lige nu går det godt. Han har fået taget en prøve, der før var meget højere end normal, og som nu kun er noget højere end normal. Så det er godt. Rigtig godt. Vi ved selvfølgelig stadig ikke noget om fremtiden, og hvor godt det ser ud, men i hvert fald er kræften blevet mindre. Så YAY! Og han ser godt ud. Og han er glad. Og det er sommer. Og tvillingerne er kommet. Så det er godt. (OKAY lorte sygdom?! Så bite me!) GODT!
Men jeg synes godt nok, det er over alt. Alle har kræft. Det er virkelig skræmmende. Så gør, hvad du kan for at undgå det. Der er meget, der er overdrevent og uoverskueligt, I know. Men solcreme. Det kan du. Så husk den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar