mandag den 23. juli 2012

Nå! Men til en anden gang!!

Har gået hele morgenen og bygget mig selv op til at tage den store diskussion i vuggeren. Mest fordi jeg seriøst har brug for en datter, der ikke er ved at krølle sammen af træthed, men også lidt fordi, jeg havde brug for, jeg lige trådte lidt i karakter. Så jeg har diskuteret foran spejlet hele morgenen. Den ene gang gik det så galt, at jeg tog Lillen med og trampede hjem igen og noget med at kræve et meget langt og alvorligt møde med lederen!
Så jeg kom derop lettere pumpet med svar og spot-on-bemærkninger. Og så siger jeg "Kan vi gå tilbage til det med to lure...blablabla... prøvede også i weekenden...blablabla...Lillen ulideligt træt...blablabla... usammenhængende familie..blabla", hvorefter svaret er "Jamen det dur da ikke. Så må vi give hende to lure!".....
NÅ, men...NÅ!! Så hvis der er nogen, der har brug for en masse diskussions-svar, siger I bare til! Jeg har rigeligt, og der er tilsyneladende ingen, der gider høre på dem i vuggeren..

2 kommentarer:

  1. Sidder på arbejdet og har ikke lige så meget at lave, så kom helt tilfædigvis (læs bevist og velovervejet) forbi din blog.. Seriøst hvor er det rigtig at man bare nogle gange skal træde i karater.. Og godt i fik styr på det i vuggeren:) Tror jeg vil smutte hjem og træde i karakter overfor et eller andet..:)

    SvarSlet
  2. Ja ikke. At jeg så mest fik gjort det foran spejlet er så en anden sag, men det er vel tanken, der tæller:) (og spejl kan anbefales, hvis du mangler nogen at træde i karate overfor)
    Jeg synes, der burde være en regel om, at når man er klar til at diskutere, så skal folk ikke give en ret med det samme!

    SvarSlet