søndag den 3. februar 2013

WHAAAAAAATTTT??

Jep, så bliver der tastet. Og det kommer sgu også bag på mig.
Og jeg ved ikke engang, hvad jeg skal skrive, men nu skriver jeg alligevel.
December gik op i opgave - og sygdom, fordi det er så pissefedt at kombinere de to. Januar har været arbejde. E blev fyret lige inden jul, så jeg har givet den (næsten) fuld gas på arbejdet. Og (sæt dig lige ned til den her, for nu bliver det vildt) JEG HAR ELSKET DET!!! Jeg har ikke sat et eneste komma, som jeg ellers brugte det meste af efteråret på. Og jeg har fået ny projektleder, og vi er pisse gode sammen. Så jeg får lov til alt muligt, og det er så fedt. Så fedt, at jeg overhovedet ikke gider det der studie, der starter i overmorgen. Og jeg har i øvrigt heller ikke læst. Skulle have gjort det i fredags, men tænkte det var federe at være pms-agtig, og skulle have gjort det i dag, men havde for mange tømmermænd og ALT for hyggelig en familie. For det er sgu ikke svært at vælge, hvad man vil, når bøgerne ligger på bordet, og Lillen samtidig råber "kom" og vil have en ind i en lidt for lille papkasse og lege hule med hende og E, eller gå tur og kigge på hunde, eller lege kysseleg, eller danse eller putte på sofaen.. Det er overhovedet ikke svært.
Nu vil jeg til gengæld gå i seng, for jeg skal være very busy and important i morgen - og jeg lugter (og ligner) stadig det værtshus, der drak mig fuld med gode damer i går...

Januar, du var så fin og rar. Hvor forsvandt du hen med alle dine dage?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar