torsdag den 14. februar 2013

Surprise!!!

Ja, det kommer formentlig bag på de fleste, men jeg synes, valentinsdag er den største gang bæ! Jeg har det svært med romantik, det har vi fået konstateret, så romantik på bestilling kan jeg slet ikke arbejde med! (Indsæt pause til chok)
Min nabo (altså veninden fra Jylland) kom forbi med en blomst til mig i dag og et "Glædelig valentinsdag!!!" Det var en så fin blomst, og efter et hårdt blik og en kort forklaring blev min fine blomst til en "glædelig onsdagsblomst" (det er meget muligt, det faktisk er torsdag, men jeg kan jo ikke lave navnet om igen!)
Men jeg forstår det ikke. Jeg forstår godt blomsterhandlerne. Selvfølgelig giver de den gas. Det er jo det samme, der sker til morsdag - og det er fuldstændig det samme, der sker til J-dag (som jeg i øvrigt heller ikke fatter). Men HVORFOR gider kvinderne/mændene gå op i det i dag. Og hvis du ælsker den her dag, så må du virkelig gerne forklare mig det. Jeg lover at være open minded! Hvorfor er det fedt at få romantik/blomster/what ever i dag? Er det ikke røv, når det er 100% forventet, og nærmest giver præstationsangst til manden? Enlighten me, please!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar