torsdag den 25. oktober 2012

Måske lidt tidligt?

Jeg gad altså nogen gange godt, Lillen havde en mobil. Så kunne jeg sende hende billeder af ting, jeg ser på min dag. Dyr og blade og den slags. Og være irriterende moragtigt og installere gps-tracker på mobilen, så jeg kan se, præcis hvor på legepladsen, hun befinder sig, så jeg kan lade som om jeg næsten er der. (Det tænker jeg ikke, ligger liiige på grænsen til at være spykopat* mor..)
Jeg kan jo alligevel lige så godt indrømme det: hun har hjernevasket mig. Jeg kan umuligt cykle forbi en hund uden at sige "SEEEEEEE! VOVOVOV!...som oftest bare inde i hovedet.
Lige nu sidder jeg på fx og læser på en cafe, og overfor mig hænger der et billede at et får. Og det er sgu svært at koncentrere sig, når jeg skal lige presse et MÆÆÆÆÆH ind mellem mine meget akademiske tanker, hver gang jeg kigger op.

PS: Er der for fanden ikke snart nogen, der gider fortælle folk over 50, at man kan slå tastelyden på mobilen FRA!! Og at man ikke behøver at sætte telefonen på speaker for at høre, hvad den anden siger!


* En spykopat er min søsters udtryk. De skal ikke forveksles med psykopater, da de er langt mere ubehagelige!

2 kommentarer:

  1. Jeg kender det så godt!! Er ofte ved at råbe "Ding ding", når jeg ser en flot cykel og en cyklist med cykelhjelm!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man burde næsten bare gøre det. Det kunne jo være, der var andre, der ville have gavn af at vide, hvad en cykel og en hund siger:)

      Slet