tirsdag den 2. oktober 2012

ÅH!!

Jeg kan ikke fordrage, når folk poster "Sikke en forfærdelig dag. Hele livet blev lige vendt rundt" på Facebook, og så nægter at fortælle, hvad de snakker om, fordi "det er privat". SÅ LAD VÆRE MED AT SKRIVE DET PÅ FACEBOOK!!!
Det her bliver den slags indlæg. Så flygt, hvis du bliver arrig af den slags.

Det er flere elementer i mit liv, der simpelthen pisser mig af for tiden. Og gør mig ked af det.
Men lige nu er jeg pisse irriteret! Røv!

....Amen man kan jo ikke skrive en skid, når man ikke vil sige noget...!!!!

Åh! og mere røv!
Og så har jeg forkølelsessår og lilla hår for crying out loud! Og lorte studie og lorte job og lort!

Ellers har jeg det fint!

Og kære du, der lever på den anden side af vandet: kom hjem med det vuns!

2 kommentarer:

  1. Nu har jeg ikke selv Facebook mere, men jeg kan godt huske, når folk skrev sådanne kryptiske ting. Det overrasker mig gang på gang, hvad folk er villige til at dele om dem selv. Selvom jeg nu synes, det er endnu mærkelige, når folk skrev ting som: "Råhygger med kæresten" eller "Holder den fedeste fest med vennerne". Jamen hvad laver I så på Facebook?? Just askin' ^^

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha, ja. Jeg er også altid blevet vildt irriteret over de opdateringer. Det må simpelthen kunne lade sig gøre at leve i nuet i bare to timer uden absolut at skulle rapportere det til Facebook!

      Slet