tirsdag den 23. oktober 2012

Lortedag på uni

Jeg sidder på læsesal og skal forberede et oplæg til på torsdag. Jeg er på hold med 6 andre. De ved alle sammen alt om alting og joker med de teoretikere, vi arbejder med, som jeg ikke aner, hvem er. Teori har aldrig været min stærke side. Jeg får at vide, at mine kompetencer er, at jeg er god til at tænke videre og sådan.... og jeg ved godt, jeg er klog....på en eller anden måde. Med for satan hvor uni er ekspert i at få dig til at føle dig som den mest uvidende person på kloden...
Jeg synes altid, der er en grund til, at det også er "rigtig svært lige nu". Lige nu tager jeg fx lektioner på et andet fag end mit eget, og de tænker bare helt anderledes, end jeg gør. Og der skal jeg skrive en bachelor-størrelsesopgave. IGEN! Jeg har jo for fanden lige skrevet sådan én.
Måske er uni bare svært. Ikke så mange ekstra undskyldninger. Det er svært.
Røv.

Går ned og køber kaffe!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar