fredag den 19. oktober 2012

Et indlæg jeg lover at udgive!

Har nok skrevet fem indlæg, jeg ikke har fået skrevet færdig. Inkl. et om den der ferie vi lige er kommet hjem fra. Som var fantastisk. Og for kort. Og med den mest elendige mad verden endnu har set. Som i: den klammeste mad. Vi snakker revne grøntsager, der har ligget i lage, som man så har valgt at mixe med lidt lækker mayo. Og kød der smager fuldstændig ens, som ligger i olie. Og udkogt pasta med vandsmag. Og ting på dåse. Og den der tyske pølse med lidt for mange farver. Oh yes, det var en fest.
Men det var en god ferie. Fik slappet af og set øen i den bil, vi lejede.

Men i dag vil jeg lave noget så bizart som en tandlæge-anmeldelse. Ja, det var lige det, du havde håbet, var det ikke??
Men nu har jeg været hos min tandlæge i et par år, og hver gang går jeg derfra og ringer til både E og min søs og fortæller højlydt om, hvor meget jeg er fan. Hver gang. Tror helt ærligt min søster er ved at være liiidt træt af de opkaldt. Men jeg ER fan. I dag var jeg oppe og få lavet sidste runde af en rodbehandling. Den der, der gør økonomisk rigtig, rigtig ondt. Og så får man 1000 kroner i rabat. Jeg tror, det er fordi jeg er studerende. For de er sygt søde ved studerende. Og så er de pisse søde til tandlæge/nåle-fobiske mennesker. Og så er de rare. Rigtig rare...
Og det er ham her: www.tillge.dk - you know you want to!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar