onsdag den 25. april 2012

The i den blå sofa

Min mor har en blå sofa. Og min mor drikker ustyrligt meget the. Sort the. HELT sort the. (Hendes veninde gav hende engang grøn the og lovede, at det ville smage godt. Da mor havde smagt det, gik min ellers meget lidt sarte mor ud og kastede op...  Jeg tror, jeg begyndte at elske min mor lidt mere den dag...)
Nå, men altså. Min mor, min søster og jeg boede i det lille hus en verdens mindste by (hvis du spørger E) i Jylland. Og i den blå sofa, som oprindeligt var min mormors og grøn, har jeg drukket usandsynligt mange mængder the og snakket og snakket og snakket i...
The i den blå sofa er lig hygge, tryghed, snakken, ro, tud-ning og masser af kærlighed...

For et halvt år siden opdagede jeg, at både min søster og jeg har en blå sofa....Det kan jeg godt lide...


(Og jeg ved godt, the staves te, men det er altså all wrong, ALL WRONG, I tell you!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar